söndag 2 oktober 2011

Bloody Hell, I've seen road accidents look more cheerful than you

Ibland är det bara sådär grått. Idag är en sån dag.

Vaknade med huvudvärk i morse, och den har till min förtret hållt i sig sen dess. Därför har jag spenderat största delen av den här dagen där jag befinner mig nu, i sängen. Det är inte så att jag har så mycket emot det egentligen, det är bara det att det känns som att jag slösar bort tiden...

Imorgon är det dags att åka till skolan, det är någonting som jag verkligen inte ser fram emot! Kursen som vi läser just nu är verkligen inte mitt favoritämne och läraren vi har är den sämsta jävla läraren jag någonsin haft. Så som sagt, det är verkligen inte positiva känslor som kommer upp i huvudet när jag tänker på i morgon...

Nu ska jag väl återgå till att fortsätta göra ingenting.
//Myra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar