lördag 8 oktober 2011

Precis nyss blev jag lite glad, det visade sig att det trots allt finns en och annan najjsig människa i världen... :)

Idag har jag mest legat och degat i soffan. Jag tycker att det är fullt tillåtet på en lördag, men lite nytta har jag gjort trots allt, har pluggat liiite nämligen. Jaa, kvällen kommer väl fortsätta i samma anda, tänker bege mig hem till min far en sväng, men annars händer det väl inte så mycket. Tyvärr. (Eller det kanske är positivt?)

Förresten så vaknade jag i morse med blodsmak i munnen, har på något outgrundligt sätt fått ett sår i tandköttet under natten. Det är mindre mysigt.
//Myra



Ps. Dessa lingon plockade jag och en vän för någon månad sen. Visst är vi duktiga?
- ..............................  Ja, jag sa ju det! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar