onsdag 23 februari 2011

Onsdagens eskapader

Det blev inget inlägg här igår, det var tänkt så men det blev inte av. Jag hade bättre saker för mig.. eller jag åt pizza. Det borde vara tillräckligt skäl.. det var jättegott faktiskt! Idag har jag varit i skolan, vi hade en föreläsning om mitokondrier. JÄTTEintressant. Verkligen. Men jag får skylla mig själv, det är ju jag som har valt skiten. Sen har jag pluggat och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra härnäst.

Det lutar åt att krypa ner i sängen och titta på nån bra tv-serie, men vi får se. Jag blev lite sur när jag upptäckte att programet "En idiot på resa" inte är förrns imorgon. Hade fått för mig att det var på onsdagar.. så fel man kan ha! Jag har sett alla tidigare avsnitt så det blir att vänta tills imorgon då. För er som inte vet vad programet handlar om så kan jag tala om att det är ett lite annorlunda reseprogram, det är en tjomme som heter Karl Pilkington (bara namnet är ju roligt!!) som blir utskickad i världen av sina polare Ricky Gervais och Stephen Merchant för att se världens sju underverk. Hittills har han klarat av 5st, och han hatar det verkligen! Han är så bitter och det är så underhållande! Se tidigare avsnitt HÄR

Ett litet smakprov så ni förstår vad jag snackar om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar