tisdag 1 mars 2011

Helvete

Tjena igen. Det var ett tag sen.
Anledningen ? Jo, ingenting fungerar längre och allt är bara allmänt skit.
Visst finns det ljusglimtar i tillvaron, exempelvis badkar, vatten och tv. Utan det hade det varit mycket jobbigare. Jag spenderar min mesta tid (iallafall under kvällarna med att se på tv). Man börjar senast kl. 20.00 med Ncis på kanal 8, ser en film emellan, går över till kanal 5 och ser om Criminal Minds går (ibland har man sådan tur) och avslutar sedan med ännu ett avsnitt Ncis på trean. Och så bums i säng.

Men jag ska inte klaga, jag skulle kunna bo i Egypten eller Libyen och det hade varit värre. Jag känner främst av dessa obehagligheter när jag läser Aftonbladet, vilket inte är så farligt.
Tidpunktens längsta resa blir imorgon då jag ska betala stora pengar för att åka tåg till hemlig ort, för hemligt syfte och hämtas av hemlig person.

Men ha det bra !

1 kommentar: