torsdag 10 mars 2011

Sjukdom

Då var det dags igen. Jag har dagen till ära spenderat morgonen med spysjukt barn. Det är då min syster och inte min unge som är sjuk. Jag är barnlös, tack gode gud. Poängen är iallafall att min bror har influensa och min syster spysjuka. Man kan ju undra vilket jag kommer att drabbas av.

Vad pågår i livet då? Jo, jag kommer få restat på diverse uppgifter i skolan, förhoppningsvis inte alltför mycket, men ändå. Vidare har det snöat/regnat hela dagen, vilket också är helt åt helvete.
Vad saknar vi då? Jo, varm choklad, svarta jeans och en atombomb som släpps över ett visst universitet.

OBS! Jag är inte terrorist, detta var inget bombhot, det var menat för att understryka mitt oerhörda missnöje och jag tillhör inte Al-qaida. Alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar